عکس | گوشواره‌های خبرساز ملکه هلند؛ این برند چه ابتکاری به خرج داد؟

ملکه اسپانیا لتیسیا اورتیس (Letizia Ortiz Rocasolano) به خاطر سبک و استایل خاصی که دارد شناخته شده است و به عنوان یکی از پرطرفدارترین اعضای خاندان سلطنتی در زمینه مد شهرت دارد.
عکس | گوشواره‌های خبرساز ملکه هلند؛ این برند چه ابتکاری به خرج داد؟
کد خبر : ۲۲۸۷۲

او در حالی که برای یک تعامل رسمی گام برداشت، از جواهرات با ارزش و گران قیمت خود رونمایی کرد، که از یک جفت گوشواره که با الماس هایی که قیمت آن فقط ۱۲.۹۹ پوند بود تشکیل شده است.

در روز آفتابی و بهاری، از پنجمین سالگرد نمایشگاه El Bosco در شهر مادرید که به موزه پرادو (Prado) مشهور است به همراه ملکه سابق هلند، بیتریکس (Beatrix)، همسر پادشاه فیلیپ که از لباس و دامن چرمی خود که از برند هوگو باس (Hugo Boss) بود را به همراه گوشواره هایی که از سنگ های قیمتی رنگارنگ تشکیل شده بود و از برند اسپانیایی زارا (Zara) محسوب می شد رونمایی کرد.

گوشواره های ارزان قیمت ملکه Letizia که با سنگ های آبی، روشن و کهربا تشکیل شده است کاملاً ظاهر آن را جذاب نمایان کرده است.

 

ملکه لتیسیا هنگامی که گوشواره های قابل تعویض را که از یک برند موفق اسپانیایی محسوب می شود را بر تن کرد، دوباره نشان داد که او ملکه جواهرات منحصر به فرد و زیبا است.

او لحن غنیِ یکی از لباس‌های رنگارنگ خود به همراه گوشواره هایی که برنده آن به تازگی معروف شده را CookLook تلفظ کرد.

در این هفته ملکه اسپانیا لتیسیا اورتیس (Letizia Ortiz Rocasolano)، همچنین گوشواره های زیبای خود را که از مروارید هایی به همراه سنگ های آویزان که قابل تعویض می باشد را به گوش خود آویخته بود.

طلا و جواهرات




 

2023-06-13 16.48.28

 

تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان را با نصب اپیلکیشن خبرخوان گردون به سهولت دنبال کنید.
مجله زندگی
ارسال نظر